Ministerstwo Zdrowia
zatrudni na umowę zlecenie eksperta do kontroli prawidłowości procedur zawierania umów związanych z realizacją pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Zakres umowy zlecenia:
Umowa zlecenie obejmuje:
1. przeprowadzenie kontroli prawidłowości procedur zawierania umów związanych
z realizacją pomocy technicznej PO IiŚ w ramach postępowań przeprowadzonych zgodnie z ustawą Pzp dot. m.in.:
• świadczenia usług eksperckich z zakresu: kontroli procedur zawierania umów
w ramach projektów inwestycyjnych, kontroli ekonomicznej i finansowej w ramach projektów inwestycyjnych, kontroli budowlanej na miejscu projektów inwestycyjnych;
• świadczenia pomocy prawnej i doradztwa prawnego w zakresie zamówień publicznych;
• wykonania i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych;
• zakupu, dostawy i rozładunku: materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych, akcesoriów i części komputerowych, materiałów biurowych;
• dostawy zestawów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych;
• zakupu, dostawy i montażu mebli biurowych;
• świadczenia usług w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i modemów internetowych;
• świadczenia usług dostępu do elektronicznego Systemu Informacji Prawnej;
• przeprowadzenia szkoleń;
2. wypełnienie i dostarczenie listy sprawdzającej dokumenty/informacje w postępowaniach objętych zakresem stosowania ustawy Pzp w terminie do 21.03.2012 r.;
3. sporządzenie i przekazanie informacji pokontrolnej w części dot. kontroli prawidłowości procedur zawierania umów w terminie do 30.03.2012 r.;
4. ustosunkowanie się do ewentualnych zastrzeżeń Beneficjenta do wyników kontroli w terminie wskazanym przez pracownika Ministerstwa Zdrowia;
5. sporządzenie i przekazanie zaleceń pokontrolnych w części dot. kontroli prawidłowości procedur zawierania umów w terminie wskazanym przez pracownika Ministerstwa Zdrowia.
Przewidywana liczba postępowań: 14
Termin przeprowadzenia kontroli: 05.03.2012 – 16.03.2012 r. w godzinach 800-1600
Miejsce kontroli: Warszawa.
Wymagania:
wykształcenie: wyższe (preferowane: prawnicze lub ekonomiczne);
doświadczenie:
• min. 7 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. zamówień publicznych;
• min. 3 lata doświadczenia w zakresie przeprowadzania kontroli zamówień publicznych;
pozostałe wymagania:
• bardzo dobra znajomość oraz stosowanie w praktyce Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
• znajomość dokumentu Wymierzanie korekt finansowych za naruszenia prawa zamówień publicznych związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków funduszy UE wraz z załącznikiem Wskaźniki procentowe do obliczenia wartości korekty finansowej za naruszenia przy udzielaniu zamówień publicznych, współfinansowanych ze środków funduszy UE oraz Zaleceń IZ PO IiŚ nr 9/2010 z dnia 26 listopada 2010 r. w sprawie stosowania w PO IiŚ stawek korekt finansowych odnośnie uchybień zidentyfikowanych przez Komisję Europejską w Planie działań dla Polski na lata 2000-2006 oraz audytach KE na projektach FS w perspektywie finansowej 2000-2006.
Wymagane dokumenty:
• CV ze wskazanym doświadczeniem zawodowym w zakresie wymaganego doświadczenia zawodowego;
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów realizacji umowy;
• deklaracja bezstronności – oświadczenie, że Wykonawca nie brał udziału przy przygotowywaniu dokumentacji oraz nie był stroną w jakimkolwiek postępowaniu przeprowadzonym w CSIOZ zgodnie z ustawą Pzp, dot. wydatków współfinansowanych ze środków pomocy technicznej RPD PO IiŚ w 2011 r.;
• wskazanie proponowanej kwoty brutto za kontrolę jednego postępowania, zgodnie z załączoną listą sprawdzającą.
Kryteria wyboru osoby do realizacji umowy:
• osoba do realizacji umowy zostanie wybrana w oparciu o przeprowadzoną rozmowę kwalifikacyjną, test i cenę zaproponowaną za kontrolę jednego postępowania;
• Ministerstwo Zdrowia zastrzega sobie możliwość skontaktowania się z osobami spełniającymi kryteria podane w ogłoszeniu.
Terminy:
• termin składania dokumentów: do dnia 24.02.2012 r., do godziny 16.15;
• termin rozmowy kwalifikacyjnej: pracownik MZ skontaktuje się z wybranymi osobami, w celu ustalenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Inne informacje:
• osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów w wersji elektronicznej na adres poczty elektronicznej:
;
• w tytule maila proszę o zapis: „Oferta na umowę-zlecenie – ekspert do kontroli Pzp”;
• szczegółowe warunki dotyczące realizowanych zadań zostaną ustalone w umowie, która zostanie zawarta pomiędzy Ministerstwem Zdrowia a ekspertem;
• dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (022) 53 00 250.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się